Forum Origami Strona Główna Origami
sztuka składania papieru
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moduł Sonobe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Origami Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m45
Wtajemniczony
<font color=#2B60DE>Wtajemniczony</font>


Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 28

PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 11:46 am    Temat postu: Moduł Sonobe Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie jak wykonać tą figurkę KLIK
z ilku modułów się ona składa?
jaki papier bedzie najlepszy do takich modułów? (zwykły ksero bedzie ok ? czy może uzyć czegoś grubszego np 100g)
Z góry dzieki za pomoc.
PQ.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pon Gru 05, 2016 7:35 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
wolbashi
Szefowa
<font color=#ffd700>Szefowa</font>


Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 1328

PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 7:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Twisted Evil

cieszę się, że się spodobało Very Happy w końcu to ja wykonałam Razz

model ten składa się z 90 modułów, idealnym papierem będzie papier ksero, grubszy raczej odradzam, ewentualnie kartki kwadratowe z bloczku do notatek (kostka) ten papier chyba jest grubszy tj. a większa gramaturę niż ksero, ale ksero jest idealny, więc lepiej nie kombinuj bo przekombinujesz Wink

A odnosnie wykonania to najpierw spróbuj sam pokombinować jeżeli nic nie wyjdzie to wal do mnie Smile

pozdrawiam
W.

_________________
>>REGULAMIN<<

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM
m45
Wtajemniczony
<font color=#2B60DE>Wtajemniczony</font>


Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 28

PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 8:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki W.
chyba udalo mi sie to zrobić tz. narzie taka jedną sciane (widać jedną gwiazdę) . Nawet to proste bylo posiedzialem 15 minut i jakoś poszło. Teraz chyba nie zasnę, bo do rana będe składał moduły.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
m45
Wtajemniczony
<font color=#2B60DE>Wtajemniczony</font>


Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 28

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 9:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz mam odrobine wolnego czas więc postanowilem dokończyć bryłe. zrobilem 4 ściany, ale cała bryła poprostu się rozpada. Nie wiem co robie źle. Moduly mają równe kiesonki i łącznik, łącznik wpycham do samego końca do kieszonek. A mi miedzy modułami pojawiają sie 1,5 cm dziury. Czy jak złoze całośc to problem sie sam rozwiąże, czy skazany jestem na porażke?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Szatanek
Wszechwiedzący?
<font color=blue>Wszechwiedzący?</font>


Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 844

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 10:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze pomiedzy modulami gdzie jest 1.5 przerwy brakuje modulu? Wink
Taka luzna sugestia, bo ja sie przeciez JESZCZE nie znam Razz
Ale udac sie uda napewno, wierze w Ciebie Very Happy

_________________
I absolutely believe in god and i absolutely hate the fucker

Szataniasta
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wolbashi
Szefowa
<font color=#ffd700>Szefowa</font>


Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 1328

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 10:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:

A mi miedzy modułami pojawiają sie 1,5 cm dziury. Czy jak złoze całośc to problem sie sam rozwiąże, czy skazany jestem na porażke?


Hmm czasami jest to kwestia troszkę niedokładnego składania samych modułów, a czasem jest to specyfika danego modelu. Czasem zdarza się, że podczas łączenia pozostałe moduły sie lekko wysuwają Smile Zerknij raz jeszcze na tamta prace i zauważ, ze u mnie też sie pojawiały takie dziury. Ewentualnie możesz troszkę oszukać i użyć kleju, wtedy nic Ci się nie przesunie, a dziury może będą mniejsze.

pozdrawiam
W.

_________________
>>REGULAMIN<<

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM
Sylwia



Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pon Gru 05, 2016 7:35 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
m45
Wtajemniczony
<font color=#2B60DE>Wtajemniczony</font>


Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 28

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 3:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba pomoge sobie klejem lub tasmą dwustronną. I mam tez nowy pomysl na bryłe (tylko nie mam pewności czysię złoży)będe wytkonywał ściany (takie duże moduły, 1 ściana = 1 gwiazdka) i zamnierzam te ściany łączyc ze soba w ten sposób, że wierzchołki gwiazdek bedą sie ze soba stykały.
Myślicie że wyjdzie ? (zawsze tam gdziesz koncowke mozna troszke oszukać (: ) bo złozylem ze soba już 8 takich ścian i wygląda całkiem całkiem. Tylko koncowy efekt to uzyskam za pare tygodni, bo musze zrobić duzo nowych modulow, bo te które mam teraz juz sie do niczego nie nadają
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Origami Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group