|
Origami sztuka składania papieru
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wolbashi Szefowa
Dołączył: 15 Sty 2006 Posty: 1328
|
Wysłany: Sro Lut 08, 2006 9:01 pm Temat postu: Regulamin |
|
|
I. CZEŚĆ OGÓLNA
1. Zakaz umieszczania linków do:
- torrentów
- książek origami umieszczonych nielegalnie w sieci
- pobrania jakichkolwiek nielegalnie umieszczonych materiałów
Nie łamiemy prawa autorskiego!!!
Wszystkie inne materiały umieszczone za zgodą autora, lub też umieszczone przez niego samego są wyłączone spod tego zakazu.
2. Zakaz umieszczania zdjęć i linków do stron powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp.) lub wulgarne. Dotyczy to również miejsca w sygnaturze. Wyjątek lekka erotyka w odpowiednim do tego dziale
3. Tematy niezgodne z tematyką danego forum (tzw. NTG) będą przenoszone do for o odpowiadającej tematyce, do forum "tematy nominowane do... kosza", zamykane lub całkowicie usuwane.
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce, co już istniejące) będą kasowane.
5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
6. Tytuł tematu powinien świadczyć o jego zawartości.
7. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych Użytkowników.
8. Jeśli zostanie uznane to za konieczne dostęp serwisu zostanie zablokowany (ban).
9. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
10. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
11. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administratorzy, Moderatorzy lub Użytkownicy Uprzywilejowani
12. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim).
13. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
14. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych for oraz witryn konkurencyjnych (należy zaznaczyć różnice między reklamą, a np. informacją dla kogoś). Dotyczy to również forum "strony prywatne", wyjątkiem jest miejsce w sygnaturze.
15. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw. OT).
16. Tylko Administratorzy, Moderatorzy i Użytkownicy Uprzywilejowani mają prawo tworzyć sondy.
17. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem". Osoby notorycznie wysyłające bezwartościowe posty mogą zostać objęte nadzorem (czyt. punkt II.7).
18. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
19. W razie pytań użytkownik kontaktuje się najpierw z Moderatorem danego forum, a dopiero później (w razie niewyjaśnienia sprawy /nie braku kontaktu/) z Administratorami. Administratorzy nie odpowiadają na pytania, które powinny być kierowane do Moderatora danego forum. Korespondencja z Administratorami i Moderatorami jest objęta wymogiem przestrzegania Regulaminu Forum.
20. Niedozwolone jest wysyłanie postu, tylko po to aby zwrócić uwagę innemu Użytkownikowi, że złamał Regulamin. Można natomiast zrobić to jako dodatek do normalnego postu.
21. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się błędów ortograficznych, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Niedozwolone jest również pisanie na przemian DuŻyMi i MaŁyMi LiTeRaMi.
22. Surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spamu lub ogólnie reklamowania produktów. Jeśli dowiemy się o takim przypadku, dostęp zostaje bezdyskusyjnie odcięty!
23. Wszystkie posty i ich treść są własnością ich autorów. Publikacja bez zgody autorów, bądź forum_origami.bo.pl jest zabroniona.
24. Osoby działające na niekorzyść forum_origami.bo.pl mogą zostać zbanowane (bez ostrzeżenia).
25. Zakaz propagowania antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
26. Zabronione jest podawanie informacji, adresów lub innych form danych mogących wpłynać destruktywnie (tj. wirusów) na innych Użytkowników lub ich własność bez wyraźnego zaznaczenia niebezpieczeństwa.
27. Istnieje możliwość usunięcia konta na wyrazną prośbę użytkownika w formie wiadomości prywatnej (PM) do Administratora. Po skasowaniu konta osoba nie może założyć kolejnego, a wszelkie próby takiego działania będą kończyły się banem.
28. Należy nie hotlinkować obrazków/plików z innych stron, w zamian powinno się umieścić bezpośredni link do danego obiektu. Osoby nie stosujące się do tego otrzymują ostrzeżenie. (Dotyczy to cudzych zdjęć, do których nie posiadamy praw autorskich oraz znajdujących się na prywatnych stronach. Zdjęcia z imageshack i innych alternatywnych serwisów nie będą karane.)
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do serwisu odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno, i drugie.
2. Osoba, która ma bana, nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla Użytkownika decydują Administratorzy po ewentualnej konsultacji z Moderatorami na zamkniętym forum (tylko dla administracji).
4. Po otrzymaniu bana osoba ma tydzień na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych Użytkowników.
5. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy "Wygnani".
III. ADMINISTRATORZY
1. Administrator ma prawo zmienić Regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za posty zamieszczane na Forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat na forum "forum - pytania i odpowiedzi".
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę/post z Forum bez podania przyczyny.
5. Szef forum sprawuje władzę wykonawczą w zakresie banowania, mianowania nowych Moderatorów, modyfikacji układu for oraz rozstrzygania sporów.
IV. MODERATORZY
1. Zastępca Szefa forum wspomaga Szefa forum w jego obowiązkach. Ma uprawnienia do moderowania wszystkich działów Forum.
2. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do postu na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
3. Moderator może usunąć z postu Użytkownika nieregulaminowe części zastępując je odpowiednim numerem punktu Regulaminu.
4. O usunięciu posta przez Moderatora użytkownik informowany jest automatycznie. Może temu towarzyszyć uzasadnienie (w osobnej wiadomości). Na życzenie Użytkownika Moderator musi uzasadnić decyzję o usunięciu posta.
5. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
6. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
7. Moderator ma prawo zmieniać poziom ostrzeżeń oraz obejmować Użytkownika nadzorem.
8. Moderator ma prawo do przypomnienia uczestnikom dyskusji jej założeń, prośby o powrót do tematu i/lub ostrzeżenia, że w przeciwnym razie temat zostanie zamknięty.
9. Powoływanie nowego Moderatora
a) O tym, komu powierzyć moderowanie działu, decydują Administratorzy po uprzednim zaopiniowaniu danej kandydatury przez innych Moderatorów.
b) Prawo do zgłaszania kandydatów na Moderatorów przysługuje Administratorom i innym Moderatorom. Swoich kandydatów użytkownicy mogą zgłosić Moderatorom.
c) Kandydat („Za miesiąc będę czerwony”) odbywa staż pod opieką Moderatora – opiekuna.
V. UŻYTKOWNICY UPRZYWILEJOWANI
1. VIP'y - osoby w jakiś sposób zasłużone dla serwisu, które dokonały innych wartościowych rzeczy lub zostały zaproszone przez admina.
2. Redaktorzy - osoby pozytywnie wyróżniające się na Forum
W sytuacjach, które nie zostały określone w niniejszym Regulaminie, zastosowanie ma polskie prawo oraz netykieta.
Pozdrawiam i życzę miłego korzystania z forum
Wolbashi _________________ >>REGULAMIN<<
Ostatnio zmieniony przez wolbashi dnia Sob Cze 11, 2011 10:01 am, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wolbashi Szefowa
Dołączył: 15 Sty 2006 Posty: 1328
|
Wysłany: Nie Cze 03, 2007 10:43 am Temat postu: |
|
|
Dodano i zmodyfikowano punkty już istniejące, proszę o zapoznanie się ze zmianami.
pozdrawiam
W. _________________ >>REGULAMIN<<
|
|
Powrót do góry |
|
|
wolbashi Szefowa
Dołączył: 15 Sty 2006 Posty: 1328
|
Wysłany: Sob Cze 11, 2011 10:03 am Temat postu: |
|
|
Zastosowano zmianę numeracji oraz dodano pierwszy punkt, niestosowanie się do niego będzie sankcjonowane ostrzeżeniami, a potem zablokowaniem konta.
Regulamin jest nie dla siebie lecz dla was drodzy użytkownicy. _________________ >>REGULAMIN<<
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz dołączać plików na tym forum Nie możesz ściągać plików na tym forum
|
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|